Sajnos az se sok.

A HTC megpróbál egy kicsit elrugaszkodni a klasszikus Vive vonaltól és nyit az Inside-Out követés megoldása felé.

Az eredeti bejelentéskor még csak 4 kamera kapott rajta helyet, de mára ezt felturbózták 6-ra, így ez lesz a legtöbb kamerával felszerelt belső követést használó szemüveg a piacon, viszont a játékos háta mögé így sem jutott belőle, szóval szoftveresen kell majd megoldaniuk az ottani követést.

A HTC elhagyja a Wandot is és az Oculus Touch-ra rendkívül hasonlító kontrollerekkel fogja megoldani a kéz követését.

Ami érdekesebb az a kijelző, amiben a HTC egyértelműen szeretett volna a többi szereplő fölé licitálni: 2880×1700-as felbontást és RGB pixelrácsot kap a szemüveg, ennek köszönhetően 88%-kal nagyobb lesz a felbontása, mint az Első Vive-nak és Rift-nek volt, így 40%-kal lesz kissebb a screen-door effect. A kijelző pedig 90 FPS-t fog tudni használni.

A szemüveg eleje felhajtható lesz, cserélhető arcpárnát kap és kap egy kis hűtést is a felhasználó, hogy ne melegedjen annyira alatta.

A szemüveg elméletileg mobil eszközként is tud funkcionálni a megfelelő hardver belehelyezésével (legalábbis a pár hónappal ezelőtti bejelentés alapján), de amíg hivatalos megerősítés nem érkezik arról, hogy ez a funkció továbbra is aktuális, addig kezeljük óvatosan ezt. Mindenesetre az biztos, hogy a headset modulárisan lesz felépítve, tehát bizonyos alkatrészeket lehet majd cserélgetni és fejleszteni.

A pletykák ellenére hivatalos ára még nincs a Cosmosnak.

FRISSÍTÉS

Kaptunk egy új videót az eszközről, csak annyit tudtunk meg, hogy vezetékes lesz és valószínűleg az első hírekkel ellentétben nem fog önálló headsetként működni, szóval lényegében egy inside-out trackinges fejlesztett Vive lesz.

Post Author: abysan

Ősgémer, VR szaki és kakaóimádó grafikus.
Youtube csatornám: http://youtube.com/abydoshun
Twitch csatornám: http://twitch.tv/abydosan
Instagram: http://instagram.com/abydosan

You may also like

Már dolgoznak a No Man’s Sky teljesítmény problémáin / Frissítve

PC-n a játék VR-ban sokaknak sajnos játszhatatlan. Hosszú várakozás után

Nate Mitchell otthagyja az Oculust

Egy újabb alapító távozott a cégtől. Nate Mitchell egyike volt

Kickstarteren a Zenith: The Cyberpunk MMO

Alig 4 óra alatt összegyűjtötte a kívánt pénzt. A Zenith

HVRC

57 Felhasználó elérhető Csatlakozás
  • Matty
  • IPeter ParkerI
  • 万歳!!!
  • BadCoFantom
  • snoopyur
  • Nati

Segíts az oldal működésében

Üdvözöllek az oldalon! 🙂

Ha bármi hibát tapasztalsz vagy valamit hiányolsz, jelezd nekünk.
Patreon oldalunkon támogathatsz minket, hogy még sokáig szolgáltathassunk neked új és friss tartalmakat! Támogass havi egy pizzaszelettel!

Ha fontos a higiénia, szerezz cserélhető szivacsot minden szemüveg típusra!

VR Cover link

Kategóriák

Archívum





A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás