Érkezik hamarosan az 1.6 és szeretnék, ha a Rift S és a WMR játékosokat se érné csalódás.

Az inside out tracking, vagyis a külső kamerák nélküli követés a szoba mértékű játéktér ellenére magával hordozza azt a veszélyt, hogy a játékos olyan helyre mozgatja a kontrollert, ahol azt a headset már nem látja. Ezen dolgozik John Carmack is, hogy a Rift S és a Quest ne veszítse el a kontrollerek követését, akkor se, ha a kamera nem látja őket.

A „Reload” munkacímet viselő frissítés többek között egy Virtuális Gunstock módot hoz magával, aminek a lényege az lesz, hogy kiküszöbölje a kitakarásból származó kontroller ugrásokat. E nélkül az opció nélkül ugyanis könnyen előfordulhat, hogy az a karunk, amivel célzunk nem látszódik jól a headset kamerájában, így a célzásnál ugrások tapasztalhatóak. Fontos, hogy a frissítés nem csak a Rift S-hez, de a Windows Mixed Reality headsetekhez is érkezik. Utóbbiakhoz hozzátartozik, hogy jobb gombkiosztást kapnak a kontrollerjeik.

A SteamVR játékosoknak ezentúl lehetőségük lesz újrakonfigurálni a gombkiosztásaikat. Plusz, még az Index kontroller is teljes támogatást fog élvezni, minden ujjunk belekerül majd a játékba.

Ezen kívül új animációs rendszert is kapunk a kuszással együtt; még realisztikusabb modellek; új pálya, a Turbine; jobb fényviszonyok; javított futási teljesítmény; új fegyverek és még sok más javítás.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás