Az E3 Coliseumban vendég volt Ted Price az Insomniac Games egyik fejese és Jason Rubin, aki jelenleg az Oculus belső fejlesztésű alkalmazásainak a feje. Nem kisebb múlttal rendelkezik, mint hogy ő alapította a Naughty Dogot és a THQ elnöke is volt korábban. Mindketten az online nekik feltett kérdésekre válaszoltak a műsoridőben. Többek között új jeleneteket is láthatunk a Stormlandből és Jason Rubin beszélt pár gondolatot arról, hogy milyen nehézségekbe ütköznek, mikor a szemüveget fejlesztik és mindenki, mindent szeretne belerakni.

Folyamatosan az egyensúlyt keressük. Az emberek azt mondják, szeretnének magasabb felbontást. Mi egyetértünk, a magasabb felbontás sokkal jobb! De akkor mi azt mondjuk, hogy nem lesz vezeték nélküli. Hiszen hogyan fogjuk továbbítani a magas felbontású jelet vezeték nélkül, ha már vezetékesen is alig tudjuk a képernyőre vinni már most? Nehézkes, és a képkockasebesség sem túl jó és látni fogod a tömörítésből adódó hibákat.

Szeretnénk duplájára növelni a felbontást. Rendben van. Az azt jelenti, hogy már dupla mennyiségű adatot kell a headsetre vinni! Tehát minden egyensúlyban van. Legyünk kevésbé drágák! Egyetértünk! Mi olcsóbbak leszünk, de akartok új funkciókat. Egyetértünk, mi is akarunk új funkciókat. De mit akarsz mit válasszunk ezek közül? Mert nekünk széles palettánk van abból, mit tudnánk választani és merre vigyük a VR-t, és éppen ezért nehéz nekünk kitalálni, hogy hogyan tovább és mi legyen az irány.

Még a fent idézett beszélgetés előtt beszéltek arról, hogy milyen új kihívások vannak például a Santa Cruz fejlesztése közben. Mert jelenleg a Rift kábeles, ezért az ember ha tudat alatt is, de tudja, hogy merre van tőle a PC és meddig mehet el a térben. De egy vezeték nélküli headsetnél tökéletesen el lehet tévedni a valós térben és ezért valahogy meg kell oldaniuk ezt a problémát, hogy ne kóvályogjanak el az emberek olyan helyekre a térben, ahová nem is akarnak menni.

A műsor elején arról beszélnek például, hogy míg amikor megjelentek két éve az eszközök, nem volt idejük játékokat fejleszteni a stúdióknak, de azóta a beléptek a második generációs kontentek korszakába, így már tartalom van a boltokban, most már nem kell sietni és van idejük igazán mély és komoly címek fejlesztésére, mint például a Stormland.

Beszélnek még a kezdeti nehézségekről. Milyen nagy döntés volt, hogy nem raktak például locomotiont az Unspokenbe, hiszen féltek az emberek reakcióitól a rosszullétet illetően és már három évvel később ott tartanak, hogy a Stormland csak locomotiont fog tartalmazni.

Érdekesség még, hogy egyre több embertől kapnak olyan visszajelzést, hogy olyan VR élményeket szeretnének, amit lehet ülve játszani és ez teljesen meglepte őket eleinte, senki nem számított ilyen igényekre az Oculus megjelenésekor. Ezt is felhozta példának Jason Rubin arra, hogy milyen érdekes kihívásokkal szembesülnek a VR elterjedése közben.

És bármilyen rosszullétet is idézhet elő a VR, a legtöbbet keresett kifejezés az Oculus Store-ban nem más, mint a Roller Coaster, vagyis a hullámvasút, ami a lehető legrosszabb első VR élmény lehet az embernek, mégis erre van igény.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás