A jobb hang és követés az Oculus célkeresztjében.

A Kedden megjelent Rift S megosztja a felhasználókat, de általánosságban véve látszólag a fogyasztók elégedettek a szemüveggel. Akadnak viszont olyan problémák vagy kényelmetlenségek, amik remélhetőleg idővel szoftveresen is javíthatóak és nem a hardverral van az igazi gond.

A Rift S hangzásvilága úgy tűnik jelenleg az egyik gyengéje, meg sem közelíti az Oculus Go szintjét, de nem kell, hogy ez sokáig így maradjon. Az Oculusnál jelenleg dolgoznak egy frissítésen, ami jelentősen javítja pántból kiáramló hangok minőségét. Ennek segítségével jobb basszusokat kaphatunk majd és a hangerő is javulni fog. Érdekesség, hogy a fejlesztők szerint nem olyan egyszerű a Go hangzásvilágát elérni, mert az USB-n keresztül nem tudnak elég energiát átirányítani a hangoknak. De nem ígérnek ettől függetlenül sem olyan hangzást, ami miatt ne szorulnánk rá néha egy headset viselésére.

Személyes tapasztalataim alapján addig nincs vele gond, amíg nem kifejezetten egy ritmus játékot próbálunk vele játszani, ahol igen is számít a mély és a basszus. Ilyenkor ugyanis erősen javaslom egy füles használatát, de a Halo dizájn miatt sokaknak ez nem opció, mert egyszerűen nem tudják felvenni a fejhallgatót. Az én Sony WH-H800-am pont rámegy a Halora, de ez nem egy olcsó füles, hogy hirtelen rohanj egyért a boltba.

– a szerkesztő

A követéssel is akadnak gondok és ez a Questre is jellemző. A kontrollerek bizonyos szituációkban megszűnnek működni. Az egyik ilyen amikor túl közel tartjuk magunkhoz őket, a másik amikor mozdulatlanul tartjuk, például egy fegyvertartóban (gunstock) egy FPS játékban. Remélhetőleg erre is jön megoldás, discordon kitárgyalt (és az Oculusnak már jelzett) feltételezéseink szerint az inside-out követés miatt a kontroller jobban meríti az elemeket, ezért úgy döntöttek, hogy hamarabb teszik alvóba, mint az első Rifthez érkező touch. Ez viszont a lövöldékben gondot jelenthet.

John Carmack szerint amikor közel kerül a kontroller a fejünkhöz, az egyike a kihívást jelentő pozícióknak, mert ilyenkor a kontrollerben lévő ledek elvakítják a szemüveg kameráit és emiatt nem működik a követés. Dolgoznak rajta és reményei szerint itt is várható javulás.

A redditen egybe gyűjtötték az általánosan tapasztalható hibákat és azok lehetséges megoldásait. Ha ezek a hibák még pár hétig fennállnak, a VRhírre is készülni fog egy összefoglaló az elhárításukkal kapcsolatban. Addig kattints ide (Google fordított változat itt), hátha találsz megoldást, ha kérdésed van, mert valamit nem értesz, kommentben felteheted.

Post Author: abysan

Ősgémer, VR szaki és kakaóimádó grafikus.
Youtube csatornám: http://youtube.com/abydoshun
Twitch csatornám: http://twitch.tv/abydosan
Instagram: http://instagram.com/abydosan

You may also like

Már dolgoznak a No Man’s Sky teljesítmény problémáin / Frissítve

PC-n a játék VR-ban sokaknak sajnos játszhatatlan. Hosszú várakozás után

Nate Mitchell otthagyja az Oculust

Egy újabb alapító távozott a cégtől. Nate Mitchell egyike volt

Kickstarteren a Zenith: The Cyberpunk MMO

Alig 4 óra alatt összegyűjtötte a kívánt pénzt. A Zenith

HVRC

29 Felhasználó elérhető Csatlakozás
  • Heldeus
  • Feri
  • BadCoFantom
  • theS3rver[HUN]
  • Wolgor
  • HLBALINT

Segíts az oldal működésében

Üdvözöllek az oldalon! 🙂

Ha bármi hibát tapasztalsz vagy valamit hiányolsz, jelezd nekünk.
Patreon oldalunkon támogathatsz minket, hogy még sokáig szolgáltathassunk neked új és friss tartalmakat! Támogass havi egy pizzaszelettel!

Ha fontos a higiénia, szerezz cserélhető szivacsot minden szemüveg típusra!

VR Cover link

Kategóriák

Archívum





A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás