Az egyik piaci elemző korai számításai szerint közel 3 millió talált már gazdára.

A Facebook nagyon jó irányt vett fel az Oculus Quest sorozattal, hiszen könnyen és olcsón képes berántani a casual és a hardcore játékosokat is a piacra. Mark Zuckerberg szerint az ünnepi szezon egyik legkeresettebb terméke volt a Quest 2. Ennek megfelelően már több, mint 60 fejlesztő lépte át az egymillió dolláros bevételt és természetesen ez növekedni fog. A Facebook nem reklámokból származó bevételi több, mint megduplázódtak, vagyis vélhetően rengeteg Quest 2 és vele együtt szoftver kelt el az elmúlt időszakban.

Ezeken kívül pedig a Facebook már dolgozik a Quest 2 utódján, de hogy az mikor és hogyan érkezhet, arról nincs semmilyen információ, viszont Zuckerberg nagyon izgatott a 2021-es frissítési terveket nézve.

A Facebook nem reklámokból származó bevételei több, mint megduplázódtak és már el is kezdődtek a spekulációk, hogy vajon hány millió Quest 2 talált gazdára az elmúlt időszakban. Erre még rátett egy lapáttal az, hogy Boz, a Facebook Reality Labs vezetője kedvelte a másfél, illetve 2 millió közé tett predikciót.

Az IDC piaci elemzőjének korai számítása szerint ennél viszont többről van szó, körülbelül 3 millió szemüveg kelt el az elmúlt hónapok során, ami már meg is haladhatja például az Xbox Series konzolok eladásait is.

Az Oculus Quest 2 jelenleg a francia Amazonról jó áron rendelhető, szóval érdemes lehet csatlakozni a több millió Quest felhasználó közé. Segítséget a vásárláshoz itt találhatsz.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás