Egy hosszabb Twitter folyamban próbálja tisztázni a helyzetet az Oculus Tartalmakért felelős alelnöke.

Egyértelműen nem volt az Oculus a kommunikációs helyzet magaslatán az elmúlt pár hétben, de azért láthatóan javul a helyzet időről-időre. Most Jason Rubinon a sor, hogy kicsit kitálaljon az elmúlt hetek eseményeivel kapcsolatban. 14 részből álló twitter bejegyzést tett közzé, ha kíváncsi vagy mind a 14-re, akkor kattints ide, hogy el tudd olvasni. A benne szereplő lényegi információkat alább gyűjtöm össze magyarul.

Első amit említ, hogy az E3 miatt mindenki elfoglalt volt a héten és szeretett volna válaszolni a napokban történt eseményekre. Szeretné tisztázni a Quest körüli tévedéseket, amiket a felhasználók és a fejlesztők együtt generáltak.

Leszögezte, hogy hisznek abban, hogy a Quest az az eszköz, ami elhozhatja a VR fellendülését és ezért extrém érzékenyek arra, hogy milyen élményt nyújtanak az első VR felhasználóknak. Olyan Oculus boltot szeretnének csinálni, ami csak a tökéletes élményt nyújtja az új embereknek. Felhívta a fejlesztők figyelmét, hogy februárban már jelezték, mit várnak el, ha a Questre kívánnak tartalmat gyártani.

Sok fejlesztő a napokban kiakadt, hogy mi az, hogy ötletet kérnek egyáltalán és már azt is elutasítják, mielőtt az alkalmazást látnák. Rubin hangsúlyozza, hogy egy elutasított ötlet nem a világ vége, sőt, a fejlesztőnek van lehetősége, hogy bebizonyítsa nekik, miért tévedés az elutasítás. Ehhez nem kell mást tennie, mint vigye a szoftvert PC-re, PSVR-ra vagy Go-ra és akkor ha látják, hogy működik, akkor a Quest nem jelenthet akadályt. Egyszerűen azért utasítják el ilyen könnyen a programokat ilyen korai fázisban, hogy a fejlesztők ne fussanak fölösleges köröket. Már az elején tudják, hogy nem lesz jó a Store-ba a tartalma vagy már látszik, hogy sose fog működni a dolog, akkor ha a fejlesztő a Questre alapozott, nem vág neki a fejlesztésnek, nem megy el az ideje fölöslegesen. Ha elutasítják a kész alkalmazást, akkor senki nem nyer.

A vásárlók minőségi tartalmakat várnak és nem támogatják a kísérletezéseket Questen, nem akarják, hogy valakinek rossz élménye legyen egy elbaltázott frissítés miatt. Még új a platform és ők is tanulási folyamatban vannak. Arra kérik a fejlesztőket, hogy minden nagyobb frissítésnél konzultáljanak velük és dolgozzanak együtt, hogy nehogy hiba csússzon a számításba és néhány felhasználót elriasszon a platformtól. Elnézést kér, hogy nem sikerült minden fejlesztőt kellőképpen megszólítaniuk és emiatt valakikhez nem jutott el ez a fajta törekvésük. Sajnálja, hogy néhány fejlesztőnek, például a To The Top csapatának előbb küldtek devkitet, mint hogy tájékoztatták volna őket a minőséggel kapcsolatos elvárásaikról.

Arra kérték a Virtual Desktop készítőjét, hogy vonja vissza a Steam VR-t tartalmazó frissítést. Az új funkcióra viszont a felhasználói panaszok miatt akadtak ők is rá és látták, hogy nem fog javulni a helyzet. A SteamVR frissítéssel ugyanis rengeteg olyan probléma jön elő, ami veszélyezteti a felhasználó kényelmét, a biztonságát, elégedettségét és a Quest szolgáltatás minőségét, ez pedig náluk nem lehet opció.

Az Oculusnál sok a Pavlov fan és elfogadták a Questre való jelentkezését. Viszont volt pár üzenetváltások közötti késés és félre-kommunikáció mind a két oldalon. Az Oculus nagyon akarja, hogy a Pavlov Questre érkezzen és át akarja tolni a náluk normális minőség-ellenőrzési és tesztelési folyamatain, mielőtt megjelenne.

Személyes megjegyzésként a végén hozzáteszi, hogy élete nagy részében maga is fejlesztő volt és 10 évig volt független stúdióban. Többször kapott elutasítást a projektjei miatt. Náluk az Oculusnál szinte mindenki fejlesztő. Tudják mennyire nehéz egy alkalmazás létrehozása, legyen az kicsi vagy nagy projekt. De megértették, hogy mennyire fontos mind a fejlesztőknek, mind a fogyasztóknak a magas minőség és az Oculus fejlesztői eszközökkel vagy bárhogyan, ahogy csak tud, segíteni kíván a fejlesztőknek, hogy semmi se legyen akadály.

Post Author: abysan

Ősgémer, VR szaki és kakaóimádó grafikus.
Youtube csatornám: http://youtube.com/abydoshun
Twitch csatornám: http://twitch.tv/abydosan
Instagram: http://instagram.com/abydosan

You may also like

– Ingyen Dirt Rally

Ha a múltkor lemaradtál az ingyenes akcióról, akkor a mostaninál

Minden, amit a HTC Vive Cosmosról tudnod kell

Megtudtuk a szemüveg magyar árát és megjelenési dátumát. Ráadásul kompatibilis

Hamarosan indul a Vive Cosmos előrendelése

Magyar nyelvű emailben hívja fel rá a figyelmünket a HTC.

HVRC

69 Felhasználó elérhető Csatlakozás
  • Heldeus
  • adam911
  • Xygonis
  • huntizzyeah
  • TheNoobKingHUN
  • Nati (PajaTEC)

Segíts az oldal működésében

Üdvözöllek az oldalon! 🙂

Ha bármi hibát tapasztalsz vagy valamit hiányolsz, jelezd nekünk.
Patreon oldalunkon támogathatsz minket, hogy még sokáig szolgáltathassunk neked új és friss tartalmakat! Támogass havi egy pizzaszelettel!

Ha fontos a higiénia, szerezz cserélhető szivacsot minden szemüveg típusra!

VR Cover link

Kategóriák

Archívum





A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás