A filmezésben is egyre terjed mind a VR, mind az Unreal Engine.

A legjobb vizuális trükkök Oscar jelölt Solo: Egy Star Wars-történet készülte során az ILM az Unreal Engine-t használta, hogy VR-on keresztül ismerje meg a filmben a méreteket.

Aki volt már VR-ban, az pontosan tudja, hogy a méreteket nem lehet összehasonlítani se a 2D-s lapos kijelzőin megjelenő dolgoknál, monitoron ugyanis egyszerűen érzékelhetetlen a dolgok nagysága. Éppen ezért a film készítése során a hitelesség megőrzése végett az ILM egy saját beépülő modult, a StageCraft VR-t használta a vizuális effekteknél egy HTC Vive kíséretében. Az Unreal Engine 4 pedig megadta nekik a lehetőséget, hogy valós időben eszközöljenek változtatásokat a jeleneteken.

Az ILM-től nem idegen a VR, a Ready Player One-nál Spielberg is ezt használta a forgatás során, az ILM pedig több Star Wars demót is készített már, de az igazi nagyágyú Oculus Quest exkluzív Star Wars Vader Immortal lesz.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás