A filmezésben is egyre terjed mind a VR, mind az Unreal Engine.

A legjobb vizuális trükkök Oscar jelölt Solo: Egy Star Wars-történet készülte során az ILM az Unreal Engine-t használta, hogy VR-on keresztül ismerje meg a filmben a méreteket.

Aki volt már VR-ban, az pontosan tudja, hogy a méreteket nem lehet összehasonlítani se a 2D-s lapos kijelzőin megjelenő dolgoknál, monitoron ugyanis egyszerűen érzékelhetetlen a dolgok nagysága. Éppen ezért a film készítése során a hitelesség megőrzése végett az ILM egy saját beépülő modult, a StageCraft VR-t használta a vizuális effekteknél egy HTC Vive kíséretében. Az Unreal Engine 4 pedig megadta nekik a lehetőséget, hogy valós időben eszközöljenek változtatásokat a jeleneteken.

Az ILM-től nem idegen a VR, a Ready Player One-nál Spielberg is ezt használta a forgatás során, az ILM pedig több Star Wars demót is készített már, de az igazi nagyágyú Oculus Quest exkluzív Star Wars Vader Immortal lesz.

Post Author: abysan

Ősgémer, VR szaki és kakaóimádó grafikus.
Youtube csatornám: http://youtube.com/abydoshun
Twitch csatornám: http://twitch.tv/abydosan
Instagram: http://instagram.com/abydosan

You may also like

HVRC

24 Felhasználó elérhető Csatlakozás
  • Dyingsoul
  • 😎 LudusVita
  • Mcsiv
  • SFGeri
  • Kago_Akira
  • _KyLe_

Segíts az oldal működésében

Üdvözöllek az oldalon! 🙂

Vadonatúj oldalunk fejlesztés alatt áll, így kérlek, ha bármi hibát tapasztalsz, jelezd nekünk.
Patreon oldalunkon támogathatsz minket, hogy még sokáig szolgáltathassunk neked új és friss tartalmakat! Támogass engem havi egy pizzaszelettel!

Kategóriák

Archívum





%d blogger ezt szereti:

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás