A Plexus egy saját tervezésű VR kesztyűt fog augsztusban a fejlesztők számára nyújtani, ami ráadásul minden eszközzel kompatibilis lesz.

A szilikon kesztyű lényege, hogy hasonlóan a telefonokban található érintéses rezgés elvéhez, itt is, ha megfogunk egy tárgyat a virtuális térben, akkor az ujjainknál megkapjuk a fogás érzetét. A Unity-hez és az Unreal Enginehez már el is készült az SDK, tehát könnyedén integrálható a rendszer akár már a meglévő játékokba is. A vízállóságának hála pedig a készítők szerint könnyen mosható víz alatt is.

A Plexusnál korábban készítettek erő visszacsatolásos prototípust is, de az vélhetően további fejlesztést igényel.

Ráadásul a fejlesztői változat nem is ígérkezik drágának. 250$-ért megkaphatjuk párját, amire rácsatlakoztathatjuk a már meglévő kontrollereinket is, legyen szó Oculus Rift, HTC Vive vagy Windows Mixed Reality irányítóról egyaránt. Ez egyelőre 2-3 órát fog bírni egyhuzamban és csak pár kézméretben lesz megrendelhető.

A vásárlóknak szánt változat vélhetően 2019-ben érkezhet.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás